van Las Vegas naar San Francisco

Dag 9 Een dag rond Moab

Vandaag weer vroeg op, 7:00 uur om precies te zijn wat in de praktijk zelfs 6:30 uur blijkt te worden.

Het Parkbeheer heeft nl in al zijn Amerikaanse wijsheid bedacht dat je sinds dit jaar een permit moet aanvragen via internet met een bepaald tijdslot om het park in te mogen.

Ik heb dit al 2 maanden geleden aangevraagd voor dit Arches Nat Park.

Dit is om de aantallen gasten te regulieren omdat het anders te druk wordt.

Wij mogen daarom alleen tussen 9:00 een 10:00 uur naar binnen om dan vervolgens wel de hele dag te mogen blijven.

Als we dan na een rit van zo’n 30 km aankomen bij het park staat er al een tweetal rijen voor de ingang, en duurt het toch best wel enige tijd voor we de kassa zijn gepasseerd.

Als er iemand is die het mij kan uitleggen dan hoor ik het graag.

Maar goed Arches is een prachtig park met het meest fantastische natuurschoon.

We rijden en lopen hier de hele ochtend rond en verlaten dan het park om verder noordwaarts te rijden naar Dead horse point State park. Wat ook voor ons het eerste bezoek wordt. Ook dit is weer een prachtig park met uitzicht op de Colorado rivier wat wel enigszins wat weg had van de Grand Canyon.

Kortom het was weer een prachtige dag waarin we totaal toch weer zo’n 250 km hebben afgelegd.

We staan vannacht weer op dezelfde camping als afgelopen nacht.

Ohja en met de vinger van Yvonne lijkt het goed te gaan.


Morgen een ritje van 280 km voor de boeg naar Torrey via Capitol Reef Nat Park.


Ik hoop niet dat ik jullie teveel mailtjes heb bezorgd de laatste tijd want het uploaden van de foto’s is soms een hele opgave


Speak you guys later.


Reacties

Reacties

Paul Lentjes

Al er iemand is die het mij kan uitleggen dan hoor ik het graag.

Ik denk dat ze vooral Lentjes wilden frustreren?

Cor

Wat kun jij schrijven. Een mooie gave. Compliment. Aan arches hebben wij ook goeie herinneringen.
Enjoy

Peter

Weer een mooi verslag ?

Mary

Weer een prachtig verhaal en gelukkig gaat het met de vinger ook goed ?

Gerard.Reijerman

tot nu toe alles gelezen, jullie vermaken je wel lees ik. groeten

Paul Brouwer

Het gaat jullie goed zo te lezen. Geniet er maar van. Goede reis verder.

Willem?Jannie

Jullie zijn er maar druk mee met alle mooie verhalen wij vinden het mooi .Gelukkig dat het met de vinger al weer aardig goed gaat.Veel plezier allemaal.

René

Liever teveel mailtjes dan de verhalen te moeten missen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!