van Las Vegas naar San Francisco

Dag 6 Een korte rit

Na een goede en rustige nacht vanmorgen heel rustig opgestart, want vandaag hoeven we maar 148 km te rijden, Yvonne rijdt vandaag naar Page. Er staan een 3 tal dingen op het programma vandaag.

Als eerste zullen we de beroemde Horseshoe Bend gaan bezoeken.

Dit is een hoefijzervormige meander in de Colorado rivier.

We moesten hiervoor vanaf de P plaats ongeveer een kilometer wandelen.

Vanaf de rand had je hierop een prachtig uitzicht.

Gek genoeg was ik hier nog nooit geweest terwijl ik wel meerdere keren in Page ben geweest.

In ieder geval was het de korte wandeling zeker waard.

Hierna gaan we weer naar een Walmart om de overbodig aangeschafte toaster en coffee maker te retourneren. Dit verloopt uitzonderlijk eenvoudig.

Hierna weer proviand inslaan voor de komende dagen.

Vanwege het zeep en shampoo drama van een paar dagen geleden moet ik ook deze 2 dingen ff kopen. Als we dan eindelijk de afdeling beauty hebben gevonden en opzoek gaan naar een 2 in 1 shampoo, blijken ze hier zo’n kleine 80.000 verschillende soorten merken te verkopen, maar die 2 in 1 versie is niet te vinden. Dus dan maar een willekeurig type gepakt.

We besluiten om ook wat buns en Frankfurters te kopen, zodat we tussen de middag een paar hotdogs kunnen maken. Broodje met Frankfurter erop keukenpapier erom en 30 sec in de magnetron. Mosterd en ketchup erop en klaar.

Hierna naar Lower Antilope Canyon, echter hier zijn mondkapjes nog steeds verplicht, dus besluiten G&Y deze tour toch niet te maken.

Dan nog ff kijken bij De Glenn canyon dam, dat valt erg tegen als je de Hooverdam al gezien hebt

We staan nu op een nette camping in Page.

René

Horseshoe Bent is inderdaad heel mooi om te zien.
En die wandeling er naar toe, och je hebt de tijd.

Paul Brouwer

Leuk.

Wilma

Zo'n rustig dagje is ook lekker denk ik het is tenslotte vakantie. Nog veel plezier

Ineke

Prachtig Hans, wij zijn daar jaren geleden uitgebreid geweest toen onze dochter daar stage liep in de Wahweap lodge in Page en……. daar in Page verliefd werd op een Amerikaan die nu alweer 27 jaar onze schoonzoon is! Gelukkig wonen ze nu dichterbij. Gaan jullie ook nog naar Brice?

Mary

wat een leuke foto’s prachtig en alie met de indiaan en oudje super leuk
wat stoer van yvonne met de camper te rijden ik durf niet eens inde gewone auto te rijden ?
maar heb m,n rijbewijs niet voor niets gehaald misschien paar lesjes nemen dan maar ?

wat fijn dat de coffee apparaat en broodrooster weer ingeleverd mochten
worden tja wat moet je met dubbele
geld kan je nu beter besteden
wat een mooie reis van jullie en je zit nog niet eens op de helft
ben weer heel benieuwd wat jullie nu weer gaan mee maken
lieve groet uit ons kikkerlandje ?

Willem Jannie

Mooi dat Yvonne ook gereden heeft zo kan je mekaar aflossen . Het zijn mooie foto,s van de camper en de omgeving zo te zien hebben jullie het naar de zin.???