van Las Vegas naar San Francisco

Dag 5 Een luchtig verhaal

Vandaag, kalm aangedaan bij het opstaan want we hebben de tijd, we moeten pas om 11:00 uur op de helihaven bij de Grand Canyon zijn voor een rondvlucht die G&Y zullen gaan maken vandaag.

Maar gelukkig gaat er eerst weer eens wat mis bij mij, want anders heb je niets te melden tenslotte en word het een zoutloos verhaal.

Om 7:00 begint de F1 kwalificatie en zowaar werkt mijn F1TV Pro App feilloos met het commentaar van Olaf Mol via GrandPrix radio app

Dus eerst ff snel douchen en dan lekker kijken.

Maar helaas, ik kom er achter dat ik gisteren mijn doucheschuim en shampoo ben vergeten na het douchen. Dus zal ik die van Alie moeten gebruiken die nog niet terug is.

Dan maar eerst afkijken die kwali en daarna douchen.

Ik krijg de kleurversterkende shampoo van Alie mee, dus mogelijk zullen jullie mij binnenkort niet meer herkennen omdat mijn haarkleur is gewijzigd van, volgens mensen met verstand, prachtig zilvergrijs naar donker zwart of signaal rood, wie zal het zeggen?

Max deed iig goede zaken.

Om 9:00 uur vertrokken naar de Grand Canyon, G&Y vliegen om 11:30 uur.

Onderweg een voor mij bekende souvenirwinkel bezocht waar we ook koffie kunnen krijgen, maar helaas ze hebben geen bekertjes meer.

Ook nog bij het pompstation een rolletje transparant plakband gekocht om de eergisteren overbodig gekochte koffie machine en broodrooster dozen te kunnen dichtplakken

Na de veiligheidsvoorlichting en instructie gaan G&Y vliegen.

Alie en ikzelf zullen op hen wachten en eindelijk een heerlijke Cup of Coffee

nemen, maar helaas de caterings corner is gesloten vanwege Corona……??

Als G&Y enthousiast en heelhuids terugkeren barst ik intussen van de honger en we besluiten een vette hap bij de Mac te gaan halen. Omdat ik al enige tijd mijn suikerconsumptie probeer te beperken besluit ik ook een Milkshake Strawberry te nemen.

We rijden langs de rand van de Canyon en op verschillende uitzichtpunten gestopt.

Dan nog een camping zoeken, we hebben er een gevonden bij Cameron, niet duur maar ook erg simpel, geen toiletten en geen douches aanwezig, dus dat wordt of in onze campertoilet of achter de camper van de buren sch..ten, het wordt het laatste vermoed ik, want ik ben verantwoordelijk voor het dumpen van ons chemisch toilet.

Vanavond wel voor het eerst lekker buiten gegeten op onze huurstoelen en campinotafel.


Zo dit was voorlopig genoeg nutteloze informatie






Reacties

Reacties

Paul Lentjes

Deze camper is toch hopelijk wel zo luxe dat je niet net als bij een caravan met de thetford de hele camping ober hoeft te lopen om te ledigen?

Paul Brouwer

Dit leek wel een rustig dagje.

Peter

Weer een luchtig verslag, leuk

Aldi Meuwsen-Warrink

Weer een leuk verslag om te lezen!

Willem Jannie

G&Y een mooie tocht gehad niet misselijk geworden . Misschien zien we morgen wel twee rooie Rakk.ers.???eetsmakelijk en nog een mooie dag

Mary

Hahaha ben ook benieuwd of Hans rood is geworden
vaker shampoo van alie gebruiken ?
ben benieuwd naar de foto’s van crand canyon
en wat dat sch…ten betreft goed voor de natuur
zie het wel voor me ?

René

En, En????
Welke kleur haren heb je gekregen?
Of heb je mijn haardos gekregen? :-D

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!