van Las Vegas naar San Francisco

Dag 4 Route 66 en apparaten

Onze eerste nacht in de camper zit erop en dat was me er eentje mag je wel zeggen.

Om 22:00 uur was het nog 34 graden buiten, dus de airco stond de hele nacht

op standje Turbo.

Rond 8 uur weg gereden naar Route 66 en via het oude goudmijnstadje Oatman en de mooie Sitgraeves pas naar Kingman gereden. Hier eerst maar eens de leuke Diner Mr D’z aangedaan voor een vette Cheeseburger met Bacon, Uien, sla en tomaat en als side een bak met frites.

Hierna een onverwacht bezoek gebracht aan de plaatselijke Walmart.

Want gisteren bleek niet alleen onze broodrooster niet te werken maar ook het koffiezetapparaat weigerde iedere dienst. Verschillende stopcontacten geprobeerd zonder resultaat, dus besloten om nieuwe te gaan kopen, want tot $50 hoeven we dat niet te overleggen.

Hierna onze weg via Route 66 vervolgd en voor de eerste keer getankt en via Hackberry naar Seligman naar de barbershop van Angel Delgadillo. Het was een hartelijk weerzien met zijn schoonzoon Mauricio na bijna 3 jaar afwezigheid door Corona, Yvonne kreeg zelfs nog wat korting op haar aankopen.

Na het voor ons verplichte en bekende softijsje via de I40 naar Williams gereden, de daar geplande camping bleek echter vol te zijn, dus moest ik een andere telefonisch reserveren.

Om deze camping echter te vinden viel nog niet mee, maar uiteindelijk toch gevonden.

Eenmaal op de camping al snel het net aangeschafte koffiezet apparaat en de broodrooster uitgepakt, stekker in het stopcontact en wat denk je……..werken beiden niet.

Kan niet waar wezen, dus de hele camper afgezocht naar zekeringen want blijkbaar zijn een deel van stopcontacten. Niet te vinden dus en in de slaapkamer werken ze wel.

Dus de helpdesk van Road Bear gebeld, die wisten de oplossing in de toilet ruimte ff op het stopcontact de een paar resetknopjes op het stopcontact indrukken en het is opgelost.

De 2 apparaten dus voor Jan met de korte achternaam gekocht.

Maar eens kijken of we die nog terug kunnen brengen als we weer een Walmart tegenkomen.

Onze 2e keus camping is helaas ook te ver lopen van het leuke centrum van Williams voor na het eten. Gelukkig is de temperatuur vandaag wel een stuk aangenamer.

Morgen naar de Grote Gleuf.

Laterzzz

Tineke Hermans

Er is ook altijd wat ,zo leuk om te lezen , en veel herkenning voor mij,?

Anneke

Ja hoor, ik zie het helemaal voor me dat hele gedoe met het koffiezetapparaat en het broodrooster, het speelt zich als een (lach) film voor mij af??

Paul Brouwer

Zo maak je wel even iets mee. En dat voor een heeeeerlijk bakje koffie.

Cor

???? ?? ????
Gezellig zo met z’n viertjes

Mary

Wat een giller zie het helemaal voor me
?
ff de knopjes resetten je moet er maar opkomen
maar voor ons erg leuk om te lezen
de comedyserie word vervolgd ??
verveel me geen moment met het lezen
Kan niet wachten tot volgende bericht

Aldi Meuwsen-Warrink

Maar nu toch eindelijk kunnen genieten van een bakkie koffie!

Wilma

Tja dat zelfs Yvon niet op de reset knop kwam ze heeft dus echt vakantie ??

Wilma

Nu lekker genieten van de koffie en een heerlijk geroosterd broodje. Geniet mee van jullie avontuur heerlijk. Nog heel veel lekkere bakjes koffie gewenst.

Jannie Willem

Nu lekker genieten van de koffie en broodjes