van Las Vegas naar San Francisco

Dag 1 Je mag wel zeggen een lange dag

Eindelijk is vandaag de langverwachte reis dan begonnen. We zijn alle vier vroeg van huis vertrokken, dwz H&A om 6:3 uur en GenY al om 5:30 uur, om niet door de te verwachte drukte op Schiphol voor te zijn. Inchecken verliep flitsend, niemand voor ons aan de balie. Toen door de veiligheidscontrole dat was een ander verhaal. Daar toch wel een behoorlijke slinger met mensen. Maar goed na een half uurtje ook daar zonder verdere problemen doorheen gekomen net als de douane. Ons vliegtuig was intussen ook al gearriveerd, dus alles zou goed komen.. maar dat bleek toch iets te optimistisch gedacht, want het schoonmaken van het toestel zorgde voor een vertraging van 3 kwartier van ons vertrek. Ik zag zoals altijd direct alweer een nest beren rennen en was ervan overtuigd dat we onze aansluiting in Waschington DC zouden missen hierdoor.

Het vliegtuig is nog niet halfvol dus we hebben heerlijk 3 stoelen per stel. En wat schetst onze verbazing in W DC ?

In tegenstelling tot mijn 24 eerdere ervaringen in de USA waarbij je meestal lange rijen moet trotseren zijn we nu de enige passagiers in deze hal die alleen voor de transfer reizigers is, zouden ze wat geleerd hebben tijdens de pandemie?

vlucht 2 is wel helaas helemaal vol en alleen al daardoor een stuk minder comfortabel.. om 20:30 uur landen we dan eindelijk in Las Vegas en zijn dan zo’n 24 uur onderweg

Dan met een taxi naar ons hotel aan de strip het Excalibur. Mijn via internet aangeschafte telefoonkaart blijkt zoals al verwacht niet te werken, oplichters, na de vakantie de ING de betaalde$5 0 maar ff laten terugboeken

Na ons wat te hebben opgefrist toch nog maar ff de de strip bezocht en wat te eten gehaald bij een fastfood-tentje. De inflatie of de maffia heeft in de USA ook toegeslagen komen we achter, 4 cheeseburgers 2 cola en 2 glazen bier, dat is dan $63,80 alstublieft maar goed G&Y hebben gelukkig geld zat

Na de mooie fonteinen bij het Bellagio hotel casino te hebben bekeken terug gelopen naar ons hotel en om 0:15 iir lagen we in bed

Aangezien ik om 3:00 uur al weer klaar wakker ben lig ik nu dit verhaal te typen op mijn kleine telefoonscherm want de iPad ligt nog in de kluis. LATERRRR

Berrie

Oke, zo zie maar, alles komt goed. Veel plezier in Vegas.

Jose

Wat fijn dat jullie met een paar hobbels er zijn gearriveerd. Heel veel plezier en genieten.

Mary

Hahaha ?dan is het gelukkig toch nog goed goed gekomen
lijkt me lekker relax in het vliegtuig ?
en bij aankomst heeeerlijk ?
jullie gaan nu lekker genieten
tot de volgende update groetjes Geert en Mary

Richard

Gelukkig had ik in ieder geval géén vertraging. ?

Sonja

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen!
Ben benieuwd wat jullie allemaal gaan beleven.
Geniet ervan!

Wilma

Gelukkig alles toch nog goed gegaan. Leuk geschreven, veel plezier samen

Wylly

Hé relax vakantie.
Of was dat niet voor de reisleider ?

Tineke

Wat een lange dag, nu heerlijk ? genieten.

Roy

Ja Hans alles is duurder hier. Kijk naar de benzine/dieselprijzen. Schrikken.
Veel plezier en genieten.
Wij hebben nog 2 Ritdagen te gaan ?‍♂️

Ronald en Nanette

WHAAHA. Hoop dat jullie voortaan lunchpakketten maken. Eet smakelijk. Xx

René

Ben blij dat de fastfood ketens in Europa niet zo duur zijn. Of zou het een toeristenprijs zijn?
Voordeel dat het op de vliegvelden wel goed is verlopen.

Lisa

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn! Geniet van de reis!

Jacqueline en Hans

Fijn dat alles toch goed verlopen is was wel weer een lange reis Groetjes

Paul Brouwer

Wel fijn dat jullie een goede reis gehad hebben. Verder een hele fijne vakantie. Geniet er van.

Paul Lentjes

Lekker man, nu die beren maar even niet meer zien en alleen echte beren zien!
(Niet aan de kant van de weg overigens?)

Jolanda

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn...en die beren nu al...geniet van al het mooie en benieuwd naar het volgende verhaal.

Cor

Zo hoort een vakantie met HL te beginnen. ?

Anneke

Het is weer genieten voor de reizigers zelf en voor de thuisblijvers. Heerlijk geschreven weer, ben benieuwd naar het vervolg?

Peter

Gelukkig goed aangekomen,lekker uitrusten.

Kees en Wilma.

Korte vertraging, maar wel in een brandschoon vliegtuig. Uiteindelijk ??

Willem

Goed aangekomen na een lange reis en heel veel plezier en goede reizen?

Henny en Wilma.

Het zal ook eens allemaal vlekkeloos verlopen. Op naar het volgende avontuur!

Wilma

Wat fijn dat jullie gezond en zonder al te veel hobbels zijn gearriveerd. Nu heerlijk met de camper op avontuur. Geniet ervan samen. Groetjes Bennie en Wilma

Hans Elzendoorn

We gaan jullie trip en vooral de spannende verhalen volgen.
Groetjes van ons.