van Las Vegas naar San Francisco

Welkom op onze Reislog!

Hallo en welkom op onze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf vermoedelijk 18 mei, want op 16 mei, de dag voor ons vertrek, zoals het er nu uitziet, zullen we eerst nog negatief op Corona moeten worden getest, als dit lukt dan zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar wij ons bevinden en waar wij zijn geweest! Meer informatie over ons en de reis die we gaan maken vind je in het profiel.

Als je hier via iemand anders of bij toeval terecht bent gekomen en wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of nieuwe foto’s op deze site staat? Meld je dan aan voor onze mailinglijst door E-Mail adres achter te laten op deze pagina.

Degenen die onze reisverhalen al eerder hebben gevolgd zijn echter al automatisch toegevoegd. Wil je liever niet meer lastig gevallen worden met deze E-Mailtjes? Even goede vrienden, maar laat het dan even weten in een reactie dan wordt je verwijderd uit de mailinglist

Uiteraard zullen er na 9 juni geen updates meer plaatsvinden en zul je dan ook geen E-Mails meer ontvangen.

Wij zien jullie graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter met je voornaam en minmaal de eerste letter van jouw achternaam zodat wij weten van wie de reactie afkomstig is!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Alie, Hans, Yvonne & Gerrit

Tineke Hermans

Verheug mij er nu al weer op.

Hans Lentjes

Hahaha, leuk Tineke, bedenk wel dat jouw familie er dit keer niet bij is.

Marjan

Leuk! Ik ga jullie volgen.
Veel plezier ?

Hans Lentjes

Leuk Marjan

Gerrit Wagter

Na jaren de verhalen aangehoord en films gezien te hebben gaan we het nu zelf meemaken !
We verheugen ons erop het komt nu dichtbij.

henny

Ben benieuwd naar jullie reis! Geniet ervan.

Harry König

Alvast een hele goede mooie reis, Hans en Alie.

Kees en Wilma.

Uiteraard zijn we straks weer benieuwd naar de foto's en de smeuïge verhalen van de "pensionadas".
We wensen jullie een hele fijne vakantie!!!

Wilma

Leuk om met jullie via deze weg mee te reizen!

Gert

Top Hans, ik ben benieuwd!

Maja

Fijne vakantie. Ik kijk uit naar je verhalen, Hans.
Veel plezier…

René

Ik ga jullie weer met plezier volgen.

Jolamda

Fijne vac en geniet van al het moois.

Aldi

Yvonne en Gerrit: een hele goede reis ✈ en een hele fijne vakantie in de USA! ??

Gerrit

Dank je Aldi gaat helemaal goed komen.??

Jose

Ik wens jullie en ongelovige prachtige vakantie toe nog een paar dagen en dan gaan jullie. Heel veel plezier.

Jannie enwillem

Nou heel veel plezier en hoop op helemooie fotooste zien groetjes

Jannie enwillem

Nou heel veel plezier en hoop op mooie foto's te zien?

Jannie en Willem w

Mooie fotoos gezien